Inte min dag idag

Vill bara gå och bädda ner mig i sängen med nerrullade gardiner, sex and the city och B&J ice cream!
 
Har suttit hela morgonen och letat efter den förbaskade kursliteraturen, två böcker ska vi ha läst till nästa vecka, de finns inte på ABH och de som skulle kunna ha de svarar inte så nu beställde jag de till nästa vecka och tänkte ja men på 7 dagar hinner jag ju få dem så får jag läsa hela natten, MEN DET ÄR JU SJU FUCKING ARBETSDAGAR de tänkte ju inte jag på buhu får hålla tummarna och hoppas på att de kommer tidigare, bra start på terminen att inte ha böckerna liksom ååh blir så ledsen.
 
Har precis fått i mig lite mat men har varit uppe i så högt varv att jag kastade i mig maten vilket resulterade i magknip...ska snart lägga undan möget och sticka och handla lite nödvändigheter till hemmet och inför morgondagens utflykt.
 
Kanske hinner lägga mig och vila en stund med en bok, nä högst osannolikt, måste diska också haha massa negativ energi känner jag, får sätta igång bra musik och tänka på att andas...ååh såg att göra listan har så mycket kvar att göra blöö...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0