Bad

Usch vad jag är dålig på att blogga, och skriva brev till Sofia Pira men jag ska försöka bli bättre! Det är bara mycket som hänt den senaste tiden och mitt i allt kaos började praktiken och jag är helt uppe i varv och måste få ner mig själv på jorden lite och ta tag i mig själv och mitt rum som ser ut som jag vet inte vad!

Är så sugen på lite vårshopping nu även om det fortfarande är minusgrader ute så kan man ändå känna en liten vårvind här och där eller så inbillar jag mig bara men shoppa vill jag i alla fall!

Nu är det snart helt men jag har en hel lista på saker ,förutom att städa rummet, som ska göras i helgen!

Jaja nu blir det till att borsta gaddarna och bums i säng! Är svintrött!



Kommentarer
Sofia Pira

Men när brev väl kommer brukar dom vara väääldans bra tycker jag :D (a) Ingen stress!!
Ta hand om dig!
Puss <3

2013-03-02 @ 01:39:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0