29 januari

Började dagen med ett leende på läpparna när familjen yrvaket kom in och sjöng klockan sex i morse, fick en superfin systemkamera från familjen och mormor, än så länge tycker jag den tar väldigt bra bilder så jag kan tänka mig att de blir helt fantastiska när jag lärt mig alla finesser!

Kunde inte somna om så käkade frukost i lugn och ro men sen blev det snabba puckar till skolan, driftade med cykeln hela vägen och blev blöt av allt slask men samtidigt infann sig ett litet lyckorus i min kropp

Slutade tidigare i skolan men cässie var inte klar så jag gick en runda och shoppade i Malmö, köpte ett armband och ett silverhjärta av pengar jag fått av morfar så han också kunde vara med i dag.

Tjugo minuter innan bussen hem till Cassie skulle gå fick jag ett ryck och sprang in om Systembolaget och köpte cider och en flaska vin haha!

Väl hemma hos Cassandra beter hon sig konstigt och säger inte grattis när jag kommer ( hon brukar vara den första som gratulerar!) vi går in i vardagsrummet och där har hon ordnat med födelsedagsfika! Ballonger och kakor och en present med en superfin klänning! Så himla fint! Det blev mycket fjällen snack haha och mumsig kaka!

Snackade utkass svengelska med någon som ville ta tåget till Köpenhamn, laddade busskortet och tryckte biljett, var noga att välja VUXEN, väl inne på tåget säger personalen att jag inte visade biljetten utan laddningskvittot..det blev någon hektisk minut då jag rotade igenom tusen kvitto men inte hittade biljetten, kom på att jag inte tog laddningskvittot först utan säkert råkade ta det i stället för biljetten..hon trodde på mig och jag fick åka med till Svedala där hon kollade i maskinen att jag verkligen hade betalt!

Jerker kom hit med presenter, en onepiece och ett suuuuperfint berlockhjärta, jag åt och sen somnade vi och sov i två timmar haha man börjar bli gammal haha;)

Jag har i alla fall haft en helt underbar dag hit idag och nu börjar snart andra säsongen av the killing med Joel Kinnaman!

Så många gratulationer från släkt och vänner, födelsedags sång från moster och kusin och så fina presenter, blir helt rörd! Tack så jätte mycket ni är underbara!!
Love you all!!!❤❤❤





Kommentarer
Sofia Pira

Åh, hade också velat fira dig! Låter som att du hade en väldigt fin dag i alla fall! Kram! <3

2013-02-04 @ 10:34:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0